TJ ..1?


Ett par saker slog mig precis.
  1. Jag flyttar över 1100km imorgon.
  2. Mina kvinnliga hormoner har tagit makten och nu är exakt hela jävla rummet täckt av kläder som jag absolut anser mig behöva ta med.
  3. Jag tycks vara en väldigt optimistisk person som intalar mig att ovan nämnda berg av tyger ska rymmas i min mikroskåpiska resväska. Det är iofs en utmärkt ursäkt att köpa nya kläder på plats sedan.
  4. Med tanke på #4 så regerar mina kvinnliga hormoner uppenbarligen fortfarande...
Sen finns det ju också andra småsaker, som att jag t.ex. inte har någon lägenhet än. Det löser sig. Alldeles för lite livin' on the edge nuförtiden, lite måste man väl få chansa.

Tveka inte att skadeglatt påminna mig om vad jag skrivit här om 3 månader när jag fortfarande är hemlös och lyxar till det med att sova under Aftonbladet istället för reklamblad i parken.

Kommentarer
Postat av: MetalTroll

Låter ju så lagom jobbigt alltihop, här sitter jag och flinar skadeglatt för mig själv.

Jag gillar ditt sätt att skriva, man märker att du har huvudet på ett skaft och inte i avloppet... (<-- vilken oerhört bra metafor)

Anyway, fin kontrast till alla rosa fjortisbloggar man snubblar över titt som tätt med äckliga inlägg om hur "asså guuud lixom helt typ asball <333" gårdagens shoppingrunda var O.o

Så jag tycker allt som allt om att läsa om din trivsamma misär!



btw: Jag är ingen bloggläsare. Långt ifrån. Du bör alltså ta det som en komplimang att jag har läst och som glassen på mackan även kommenterar din ^^



Fortsätt skriva!

2010-08-21 @ 13:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0